Fysio Fit – Mechelen

Fysio Fit

Pijn of geen pijn?!

Beweeglijkheid, coördinatie en kracht van spieren en de manier waarop je hiermee omgaat zijn bepalend voor het wel of niet krijgen van pijn en de totale belasting die je kan verdragen.  Al deze dingen zijn te verbeteren door training en beter in te zetten met een goed inzicht in je mogelijkheden en de manier waarop je ze best gebruikt.

Dat is het doel en resultaat van Fysio Fit:  uw beweging en belastbaarheid leren opbouwen, en uw mogelijkheden vergroten door een goed inzicht in een optimaal gebruik van uw lichaam.  Na 6 weken heeft u een goed inzicht in wat uw mogelijkheden zijn, hoe u ze best kan gebruiken en hoe u uw beweging en belastbaarheid zelf kan opbouwen.

Fysio Fit, trainen op maat

Voor wie?

Voor iedereen die beperkingen ervaart in bewegen en/of belasten en zijn/haar beweeglijkheid of belastbaarheid wil opbouwen.

Resultaat

Uw beweeglijkheid en belastbaarheid zijn verbeterd

U kan zelf verder opbouwen

U weet hoe u klachten kan voorkomen of controleren

U kan zelfstandig verder sporten

Inhoud

Trainen in een groep van maximaal 4 personen

Onder begeleiding van een fysiotherapeut

Er is altijd een fysiotherapeut aanwezig om u te begeleiden en het programma aan te passen aan uw mogelijkheden.

Individueel programma, op maat gemaakt

Het traject start met een vraaggesprek en grondig onderzoek door 1 van onze therapeuten, waarna de therapeut een programma opstelt om uw doel te bereiken, op basis van uw huidige mogelijkheden.

Traject van 6 weken, 2*1 uur per week

De trainingen vinden plaats in onze oefenzaal.

Kost

180 euro – met intake: 230 euro

Indien u niet bij ons in behandeling bent beginnen we met een uitgebreid vraaggesprek en onderzoek om uw doel(en) en huidige mogelijkheden in kaart te brengen.